ایس ای آو کیا ہے-What is SEO In Urdu

ایس ای آو کیا ہے-What is SEO In Urdu
What is SEO in Urdu full details in Urdu 

انٹرنیٹ اور ویب پر مبنی خلا کو آج کے معاشرے کا ایک سب سے اہم مظہر سمجھا جاسکتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ڈیجیٹل کاروبار میں SEO کی اصطلاح ایک طویل عرصے سے جاری ہے۔

 آپ ان لوگوں میں سے ایک ہوسکتے ہیں جنہوں نے حال ہی میں بہت سارے فقرے سنے ہیں جیسے: "ویب دنیا میں دیکھا جائے تو آپ کو گوگل کے پہلے صفحے پر ہونا ضروری ہے" اور "اگر آپ گوگل کے پہلے صفحے پر نہیں ہیں تو ، آپ کو نہیں دیکھا جائے گا" اور .... بہت سے کاروبار اپنی ویب سائٹ پر SEO کرکے اپنے مقاصد حاصل کرسکتے ہیں۔ یہاں ہم آپ کو اس اہم اصطلاح کے معنی اور ویب سائٹ SEO کے لئےکچھ اہم نکات سے آگاہ کرنے جارہے ہیں۔

شروع میں ، ہمیں یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ SEO کیا ہے اور ہمیں اپنے ویب سائٹ کی SEO کیوں کرنا چاہئے؟

آپ نے ایس ای او کا لفظ کئی بار سنا ہوگا ، لیکن آپ کو معلوم نہیں کہ اس کا کیا مطلب ہے۔ SEO کا مطلب سرچ انجن آپٹیمائزیشن ہے۔ ان الفاظ کا مطلب سرچ انجنوں پر مبنی سائٹ کی اصلاح ہے اور یہ روزانہ گوگل سرچ کی تعداد کی بنیاد پر پاکستان اور دنیا میں ایک اہم سرچ انجن میں سے ایک ہے۔ کچھ اور وضاحت پیدا کرنے کے لیے ، اس مثال پر غور کریں: جب آپ گوگل سرچ انجن میں کسی لفظ یا چیز کی تلاش کرتے ہیں تو ، آپ نے جو لفظ تلاش کیا تھا ۔ وہ پہلے گوگل پر آتے ہیں اور آپ انہیں دیکھ سکتے ہیں اور جلدی سے اپنے مطلوبہ نتائج تک پہنچ سکتے ہیں۔ ایک قاعدہ کے طور پر ، جو سائٹ پہلے تلاش کے نتائج میں آجائیں اس کے سامعین زیادہ ہونگے اور ناظرین کو راغب کرنے اور ذیادہ فروخت کو حاصل کرنے کے اپنے مقصد تک پہنچے گا۔

تو جو سوال پیدا ہوسکتا ہے وہ یہ ہے کہ ابتدائی تلاش کے نتائج میں سائٹ کس طرح پہلے نمبر پر ہے۔ اس سوال کے جواب میں ، ہم کہہ سکتے ہیں کہ یہ سائٹ کا ایس ای او ہے جو ابتدائی نتائج میں آپ کی سائٹ بناتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ایس ای او ایک بہت ہی اہم اور خصوصی معاملہ ہے ، جس کو سائٹ اور انٹرنیٹ کے میدان میں سرگرم لوگوں کو خصوصی توجہ دینی چاہئے۔

سرچ انجنوں کے لیے سائٹ کو بہتر بنانے کا ہمارا کیا مقصد ہوسکتا ہے؟

فطری طور پر ، ہر سرگرمی جو ایک خاص مقصد یا اہداف کے حصول کے لئے کی جاتی ہے ۔اس مقصد کے لئے ، SEO اہداف حاصل کرتا ہے جیسے سائٹ ٹریفک میں اضافہ ، آن لائن مصنوعات متعارف کروانا اور بیچنا ، سائٹ ٹریفک میں اضافہ کرنا۔ ، برانڈنگ آپریشن ، مختلف شعبوں میں اشتہار بازی ، وغیرہ۔ لہذا ، اس بات پر غور کرتے ہوئے کہ آج کی سائٹس اور بلاگز نے سیاست ، ثقافت ، معیشت وغیرہ جیسے تمام معاملات میں زبردست اثر پائے ہیں ، یہ کہا جاسکتا ہے کہ ویب سائٹ کی SEO اور گوگل میں اعلی درجہ بندی تک پہنچنا۔ مستقبل میں انسانی معاشروں کے سب سے بڑے اہداف میں سے ایک ہے۔

اپنی سائٹ کو بہتر بنانے کے کچھ طریقے کیا ہیں؟

سائٹ کو بہتر بنانے کے لیے ہم بہت ساری حکمت عملی لے سکتے ہیں۔ ان حکمت عملی کی مثالوں میںBlack Hat SEO ،White Hat SEO ، اور Grey Hat SEO  کے طریقے شامل ہیں۔

White Hat SEO کے طریقہ کار کو اصولی اور اصول پر مبنی طریقہ کہا جاتا ہے۔ لیکن Black Hat SEO کا طریقہ قواعد اور دھوکہ دہی کو روکنے کا ایک طریقہ ہے۔ اگر ان سائٹوں کی نشاندہی کی گئی ہے تو ، سرچ انجنوں کے ذریعہ ان پر جرمانہ عائد کیا جائے گا۔ لیکن سب سے بہتر اور پائیدار طریقہ قانونی SEO کا طریقہ ہے۔ لہذا ، Whaite Hat SEO کے طریقہ کار میں ، سائٹ کو بہتر بنانے اور اسے پہلے تلاش کے نتائج میں رکھنے کے لیے آپریشن کا ایک سلسلہ انجام دینا ضروری ہے۔

یہ کہا جاسکتا ہے کہ سائٹ کو SEO کے لیے مختلف طریقوں کا استعمال کیا جاسکتا ہے۔ ان طریقوں میں سے ایک مطلوبہ الفاظ کی تحقیق ہے۔ لوگ ، گوگل اور صارفین کے استعمال کردہ کلیدی الفاظ پر تحقیق کرکے ، ان کو مختلف مضامین میں استعمال کرسکتے ہیں جو انہوں نے سائٹ پر ڈالے ہیں۔ قانونی اور اعلی معیار کے مضامین کا استعمال SEO کے دیگر اہم طریقوں میں سے ایک ہے۔ SEO کے دوسرے اچھے طریقوں میں بیک لنکس کا استعمال اور انھیں مباحثے کی جگہوں اور فورموں پر رکھنا شامل ہے۔

SEO کیا ہے؟

SEO کا مطلب سرچ انجن آپٹیمائزیشن ہے ، جس کا مطلب ہے سرچ انجنوں کے لئے سائٹ کی اصلاح۔ بینگ ، یاہو اور گوگل جیسے تمام بڑے سرچ انجن بنیادی تلاش کے نتائج رکھتے ہیں۔

در حقیقت ، SEO عمل سرچ انجنوں کے ذریعہ کسی سائٹ کے لئے نامیاتی اور قدرتی ٹریفک میں اضافہ ہے۔ عام طور پر ، جب کسی ویب سائٹ کو تلاش کے نتائج کی اعلی سطح پر دیکھا جاتا ہے ، تو وہ سرچ انجنوں کے ذریعہ زیادہ ملاقاتی ہوجاتا ہے اور ان ملاقاتیوں کی ایک بڑی تعداد گاہک بن سکتی ہے۔ صارف کے سلوک کے اعدادوشمار کے مطابق ، تقریبا ستر فیصد زائرین صرف پہلے تلاش کے نتائج پر کلک کرتے ہیں۔

SEO مارکیٹنگ مارکیٹنگ کے ان مضامین میں سے ایک ہے جو سرچ انجنوں میں بہتر نتائج کے لیے سائٹ کو بہتر بنانے پر مرکوز ہے۔ تلاش کے نتائج میں کسی سائٹ کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے بہت سارے تکنیکی اور تخلیقی عناصر موجود ہیں کہ SEO انجنئیروں کو ان تمام اشیاء کا مشاہدہ کرنا ضروری ہے۔

صارفین سب ذیادہ کن سرج انجنز کا استعمال کرتے ہیں؟

ظاہر ہے ، جب سرچ انجن کا نام استعمال کرتے ہو تو ، گوگل کا نام ہمیشہ اس کے ساتھ ہوتا ہے۔ اس کے سامعین کی معروف سرچ انجن سائٹ انجن کے ذریعہ کی گئی تحقیق اور اطلاعات کے مطابق ، صارفین کے لیے  مشہور سرچ انجن گوگل بینگ اور یاہو ہیں۔

سرچ انجنوں میں صارفین کے استعمال میں سب سے زیادہ گوگل ہے جو دیگر سرچ انجنوں سے بہت آگے ہے اور اس میں تلاش کرنے والوں کا بہت زیادہ حصہ ہے۔

یہ بھی پڑھیں:- On-Page SEO اور Off-Page SEO کا استعمال اور فوائد

گوگل ہر ویب سائٹ کی درجہ بندی کے لئے ریاضی کا ایک نفیس فارمولہ استعمال کرتا ہے جس کا تعین کرنے کے لئے کہ کون سی ویب سائٹ لوگوں کی تلاش میں بہتر ہے۔

اس کو بہتر طور پر سمجھنے کے لیے، گوگل کے الگورتھم کو خصوصی حصوں پر غور کریں۔ ایک حصہ آپ کو سائٹ کے معیار کے لئے اسکور دیتی ہے ، ایک حصہ آپ کو دوسرے سائٹوں سے ملنے والے لنکس کے مطابق اسکور دیتی ہے ، ایک حصہ آپ کو اسکور دیتی ہے کہ سامعین آپ پر کس طرح اعتماد کرتے ہیں ، وغیرہ۔ دوسرے لوگوں کی مدد کے لیے آپ کو محض زیادہ امتیاز برتنا ہوگا۔ لہذا تلاش کے نتائج کے لیے اپنی سائٹ کو بہتر بنانا یہ ہے کہ ان میں سے بہت سے نکات پر آپ کو کے ویب سائٹ کو ذیادہ سکور حاصل ہو۔

2020 میں ، گوگل کی نئی تازہ کاریوں کے ساتھ ، اب تین بنیادی اصول موجود ہیں جو Google کے لئے بہت اہمیت کے حامل ہیں: معیار ، اعتماد اور طاقت۔

یہ بھی دیکھیں: ایس ای آو مکمل کورس سیکھنے کے لیے یہاں کلک کرے

 پہلا اصول معیار:

گوگل ان سائٹس کو ڈھونڈنے میں بہت زیادہ وقت خرچ کرتا ہے جن میں گوگل کے متلاشیوں کے لئے ایک قیمتی ، انوکھا اور پرکشش موضوع ہوتا ہے۔ مثال کے طور پر اچھا مواد ، مثال کے طور پر اگر آپ جوتے فروخت کرتے ہیں تو ، آپ ایسی وضاحتیں استعمال کرتے ہیں جو جوتا فروخت کرنے والا ہر دوسرا اپنی ویب سائٹ پر استعمال کرتا ہے۔ آپ کی ویب سائٹ تلاش کرنے کے لئے کوئی انوکھی چیز پیش نہیں کرتی ہے۔ اگرچہ آپ کے جوتے بہت خاص اور خوبصورت ہوسکتے ہیں ، لیکن گوگل کو یہ کہنے کے لئے کوئی راستہ نہیں ملتا ہے کہ آپ کی سائٹ کے جوتے کسی اور سے کہیں بہتر ہیں۔ لوگوں کو بار بار اور بور کرنے والے مواد کی بجائے دلچسپ مواد دیں ، مثال کے طور پر انھیں اپنے جوتے دھونے کے بارے میں معلومات فراہم کریں۔ گرمی یا سردیوں میں آپ کو استعمال کرنا چاہئے کہ اس کے بارے میں معلومات! لوگوں کو مفید اور عملی معلومات دیں یا اس سے بھی زیادہ تخلیقی ہوں۔

لوگوں کو جوتے کی مدد سے اپنی تصاویر کی رپورٹ شیئر کرنے کی ترغیب دیں ، مشہور شخصیات سے ان کی تصاویر آن لائن اپنے جوتے کے ساتھ شائع کرنے کو کہیں۔ آپ کی مصنوعات میں دلچسپی رکھنے والے لوگوں کی جماعت تشکیل دینا آپ کے پراڈکٹ کو کچھ مختلف اور انوکھا بنا سکتی ہے ، اور آپ گوگل کو یہ ثابت کرتے ہیں کہ آپ تلاش کے دیگر نتائج سے مختلف اور بہتر ہیں۔

دوسرا اصول اعتماد:

ایک اور اصول جس پر آپ کو اپنی سائٹ کو بہتر بناتے وقت توجہ دینی چاہئے وہ اعتماد ہے۔ آپ کو نوٹ کرنا چاہئے کہ گوگل ہر ویب سائٹ کو اپنے سرچ انجنوں کو نہیں دکھانا چاہتا ہے ، لہذا وہ ایسی ویب سائٹوں کو دکھائے گا جو قابل اعتبار ہیں۔ گوگل کا اعتماد حاصل کرنے کے لیے آپ کو ایک اہم کام یہ کرنا ہے کہ ایسی مشہور ویب سائٹوں سے پوچھیں جو آپ کی ویب سائٹ سے لنک کرنے کے لیے آپ کے کاروبار جیسی نہیں ہیں۔ نیوز سائٹوں پر یا حقیقت میں خبروں کی اطلاع دہندگی اور ان سے روابط حاصل کرنے سے بھی گوگل کو یہ محسوس ہوتا ہے کہ آپ بہت قابل اعتماد اور قابل اعتماد ہیں۔

تیسرا اصول اتھارٹی:

آخر کار ، ایک اور اصول جو گوگل کے لئے بہت ضروری ہے وہ ہے اتھارٹی۔ گوگل ان سائٹس کو شیئر کرنا چاہتا ہے جو اپنے سامعین میں مقبول ہیں۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ یہ دکھانا چاہتے ہیں کہ آپ سب سے زیادہ مقبول سائٹ ہے جو فی الحال آن لائن جوتے فروخت کرتی ہے تو آپ کو سگنل بھیج کر گوگل کو مطلع کرنا چاہئے۔ آپ اشتہاری مہم چلا کر ایسا کر سکتے ہیں۔ آپ سوشل میڈیا پر کام کرکے اور اپنے سامعین سے اپنی سرگرمیاں بانٹنے اور اپنی سرگرمیوں کے بارے میں بات کرنے کے لئے یہ کام کرسکتے ہیں۔

لہذا اگر آپ احتیاط سے ان اصولوں کی پیروی کرتے ہیں جن کے بارے میں گوگل نے آپ کو معیاری مواد تیار کرنے ، انوکھے ، مشغول اور قابل اعتماد بننے کے لئے کہا ہے تو گوگل اعتماد کے ساتھ اپنے تلاش کرنے والوں کو آپ کی سائٹ کو تلاش کے بہترین نتائج میں دکھائے گا۔ 

ایک تبصرہ شائع کریں

جدید تر اس سے پرانی