New Urdu Fonts Blogger Template | نئے فانٹ کے ساتھ 2020 اردو بلاگر ٹیمپلیٹ

Download free urdu fonts jameel noori nastaleeq blogger templates
New Urdu Fonts Blogger Template by Noble Knowledge
بسم الله الرحمن الرحيم

صندل اردو بلاگر ٹیمپلیٹ جس کا اصل نام میرانڈا جو کہ ٹیمپلیٹ یارڈز کی جانب سے بلکل فری میں دستیاب ہیں

میں نے صرف اس Urdu Blogger Template میں اردو کا فانٹ AA Sameer kelk شامل کر دیا ہیں۔

امید کرتا ہوں آپ لوگوں کو ضرور پسند آئے گی یہ Urdu Template اس ٹیمپلیٹ کی ضروری معلومات اس کی Demo والے صفحے میں معلومات کے نام سے موجود تب میں دستیاب ہیں پھر اگر کسی قسم کی دشواری کا سامنا کرنا پڑے تو ضرور کمینٹ بکس میں مجھے آگاہ کریں میں کوشش کرونگا کہ جتنا ہو سکیں میں آپ کی مدد کرسکوں انشاءاللہ۔


یہ بھی دیکھیں:- $ads={1} سیگما اردو بلاگر ٹیمپلیٹ فری ڈاؤنلڈ کریں
سحرنامہ اردو بلاگر تھیم فری ڈاؤنلوڈ کریں
Download free urdu fonts jameel noori nastaleeq blogger templates

خوبیاں :
  • مکمل ریسپانسیوں ٹیمپلیٹ جو کسی بھی ڈیوائس میں اچھے انداز میں دیکھا جا سکتا ہیں۔
  • سُپر ف اسٹ لوڈنگ بہت تیز ترین لوڈنگ کے ساتھ ،
  • صاف ا ور شفاف اور بہت ہی خوبصورت لُک دینے والا ٹیمپلیٹ۔
  • ایس ا ی ا و کے لیے مکمل ت یار
  • مکمل طور پ ر موبائل فرینڈلی ٹ یمپلیٹ ہے

بہت سارے دوستوں اور سبسکرائبرز کی وجہ سے میں اب تمام ٹیمپلیٹس کے لنک بلکل فری میں مہیا کر رہا ہوں بس آپ تمام دوستوں سے التماس ہے کہ آپ میرے یو ٹیوب چینل کو ضرور سبسکرائب کریں تاکہ آپ ہر طرح کی آپڈیٹس سے باخبر رہیں۔{alertSuccess}

$ads={2}

4 تبصرے

  1. جوابات
    1. شعیب انور بھائی ڈاؤن لوڈ والا لینک آپڈیٹ کر دیا ہے اب آپ ڈاؤن لوڈ کے بٹن پر کلک کر کے تھیم کو حاصل کر سکتے ہے شکریہ!

      حذف کریں
  2. جناب کمینٹ کیا
    جی میل بھی سینڈ کردیا
    یوٹیوب پر بھی وزٹ کیا۔ کسطرح حاصل ہوگی یہ تھیم ؟ imranrashid764@gmail.com
    یہ میرا جی میل ہے

    جواب دیںحذف کریں
    جوابات
    1. بہت ہی معذرت کے ساتھ کہ جواب تاخیر سے دے رہا ہوں مگر اس کی وجہ یہ تھی کہ مجھے آپ کے کمینٹ کوئی نوٹیفکیشن نہیں ملا تھا اور نا ہی کوئی ای میل آیا تھا تو اس لیے بہت معذرت خواہ مگر یہ سب کچھ ہونے کے بعد لینک اب اسی پیج پر مہیا کر دیا جائے گا۔

      حذف کریں
جدید تر اس سے پرانی